dimecres, 7 de gener del 2009

i entre apofisis dos enamorats


Estic a la biblioteca i intente tornar a mirar les fotos dels ossos per si el meu cap ara es concentra... però en el trajecte, els meus ulls es troben amb dos enamorats que estan a la planta de baix.

Els dos seuen tranquil·lament estudiant cadascú amb el seu llibre, el braç d'ell passa per darrere l'esquena d'ella i amb la ma li fa unes lleugeres picoretes pel braç. El cap d'ella descansa sobre el muscle d'ell i li posa la mà sobre la cuixa. les seues mirades es desvien un moment de la lectura per a creuar-se i els seus llavis dibuixen un lleu somriure mentre s'apropen fins que s'ajunten.

S'acaba l'escena, i igualment abraçats continuen amb la lectura, ell li seguix acariciant el braç.

Em sorprenc mirant la parella, i del cor m'ix un sospir.
Torne al meu llibre d'osteologia i comence de nou; apófisis coracoidea, tuberosidad deltoidea... i la meua concentració queda extinta de nou... pense en començar aquest blog.

1 comentari:

  1. Ja fa quasi un any que tens este blog i jo ignorava la seua existència! Patri no deixes d'escriure és supeer bonic el que has escrit!!!
    Ay! Quan et vega et tindré que pegar un axuxonet... xDD
    PS: saps que els de la foto no es coneixien quan es va fer la foto??

    ResponElimina